|
Flere som har et ganske rolig vekttap?
1.2 kg ned på 3 uker kan vel ikke sies å være en pangstart, selv om ned er ned uansett.. Men...Det gikk jo så fint forrige gang! Hvorfor går det tregt nå? Jeg KAN jo dette her! Utgangspunktet denne gangen er 75-76 kg mot 83.5 sist jeg var på ketolysekur. Jeg vil ned ca 10-12 kg til fra der jeg er nå (er 172 cm høy). Er utgangspunktet mitt "for lavt" til at kuren tar ordentlig tak? En typisk dag ser slik ut:
Frokost:
Sjelden,
eller kanskje frokostpannekaker (absolutt IKKE hver dag! hvis jeg spiser frokost er det oftest litt eggerøre og noko attåt...er ikke så sulten om morgenen) + vann og krom/kaliumtabletten
Lunsj:
En eller annen form for blandet salat+olje med kylling eller krydra kjøttdeig, gjerne med osteterninger eller feta + vann og selen/sink-tabletten
Middag:
Karbonader/Kylling/Biff (de to siste gjerne surra i fløte eller litt creme fraiche) med f.eks. blomkålmos/salat/brokkoli- og blomkålgrateng + vann og krom/kaliumtablett
Kvelds:
Kanskje gräddost- og kalkunfilet+salatblad-ruller.
Jeg drikker 4 imsdalflasker med vann om dagen (=2.8 liter), hender jeg pisker en liten klatt med krem om jeg skal "kose meg", men det er så mektig så det blir jo ikke særlige mengder. Jeg bruker brøderstatning av og til, samt en Anton-sjokkis i helga. Men ikke noe av dette, eller det jeg har i menyen jeg spiser nå har "stoppet" meg før.
Håper det løsner litt mer snart..0.4 kg ned pr uke i snitt er akkurat litt for lite syns jeg..