Tråd: Urinstixene
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-05, 16:23   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille for noe poster siden

For meg høres det ut som du er i ketose (kommentar fra typen om ånden), og menyen din ser også ut til å være på ketose nivå. Mange er i ketose til langt oppi 40-tallet. Det er mye fiber i knekkebrød og Fedon-brød.....

Jada, som jeg trodde, du er nok i ketose ja. Stix'en må leses av med en gang, innen 20 sekunder tror jeg det er. Og har du den fargen som du har på bildet da - så ER du i ketose -garantert.

Du kan lese om ketose her: http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...37&postcount=1

Det er ikke nødvendig å måle flere ganger i døgnet. Og om stixen blir enda mørkere etter å ha ligget en stund, så teller det ikke !