Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 22:45   #262
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Månedsutfordring!

Så godt å se deg her magdalena! 35 effektive er en veldig god unnskyldning for holde seg innendørs. Og det må definitivt være lov å kompensere med andre treningsformer. Hovedpoenget er jo at man gjør NOE hver dag.

Så praktisk å ha en sånn sykkel. Har ikke plass til det på mine 40 kvadratmeter. Men jeg mener å ha sett at det finnes noen sånne mini stepgreier som kan puttes i skapet når de ikke er i bruk. Problemet er at de jeg har sett er for "personer opp til 100 kg". Jeg er desverre over 100 kg . Hadde vært kjekt å ha noe å trene på når været ute ikke er noe å skryte av.

Staakar hunden! Håper den er blitt bedre da! Det er kjempefint å ha hund. Har hatt hund i mange år, men etter at den døde har jeg ikke skaffet meg noen ny. Syns kanskje 40m2 er litt lite plass. Vil helst ha en hund med litt størrelse på. Pluss at jeg har en time reise hver vei til og fra jobb hver dag. Da blir det litt lange dager alene for en hund. Så foreløpig (til jeg får flytta) blir det akvarium og nabohund