Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 22:30   #261
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Månedsutfordring!

Tittei,neida jeg har ikke gitt meg Igår ble det 9600skritt på meg,glemte og ta den på meg før på formiddagen. I dag er den helt glemt,men det hadde ikke blitt mange stegene,det er bikkjekaldt ute. Bortimot 35 effektive kulde grader,så jeg tenkte og sykle to mil nå for og kompensere. Bruker 35min på det ca,men da tråkker jeg som gal
Siden jeg ikke hærtes og gå ut i dag,tok jeg bikkja i dusjen og vasket henne. Hun har hatt diare og oppkast fredag og lørdag og stinket under halen
Artig at du har hund du kan lufte! Det er en god unnskyldning for og ta seg en bonustur det! Brodder er genialt! Før var det unnskyldningen min det,at det er for glatt

Jeg skal legge skrittelleren ved siden av senga så har jeg den klar til i morgen.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat