Tråd: Jeg sliter
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 13:13   #22
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fader ta!!

Jeg tror ikke kjernen av problemet ditt egentlig handler om mat/trening/viljestykre, men om tankemønstre.
Du sier selv at du kanskje trenger førti timer hos psykolog først, har du tenkt på at du kanskje er inne på noe? Altså, hvorfor ikke bare legge livet ditt litt i hendene til en fagperson for en stund?
Jeg kjenner meg veldig igjen i de destruktive ordlagene dine, og det er som en ond sirkel, og for hver runde sliter man ringen et hakk mer nedover, og det blir som en nedadgående spiral, hvor ingen positive ord eller gode meninger kan trenge inn.

Sånn som jeg oppfatter deg nå, så tror jeg faktisk du ville ha hatt godt av å snakke med en nøytral tredjepart, sånn at du kan få fokuset ditt over på hva du vil, i stedet for hva du ikke ønsker for deg selv.

Jeg vet for godt hvordan det arter seg i den verden du ser ut til å være i, og det virker som om det ikke er noen vei ut, men det er det! Men du behøver ikke å gå den veien alene.

All verdens lykke til

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat