|
Sv: Fader ta!!
Opprinnelig lagt inn av luringen, her.
hvorfor kjøper du ikke en baconpølse u/ brød istedenfor boller på bensinstasjonen?
hvorfor lager du ikke opp matporsjoner og sette i frysern?
hvorfor har du ikke laget deg en matplan?
hvorfor har du ikek boka?
hvorfor kjøper du ikke kun ting du skal ha og kvitter deg med resten?
hvorfor er du ikke i gang med å trene?
Jepp...sparke -bak...Og en diger klem.
Fordi jeg HATER trening.. Det finnes ingenting i verdens som er mer kjedelig, og ensformig som trening.. Jeg har aldri likt å trene, gå tur.. ja, til en viss grad, men hopp å sprett og slike ting.. nei takk.
Jeg forsøkte Elexia for ett par år siden men etter å ha blitt kjørt så fælt at jeg ikke klarte stå på beina i to treningstimer på rad har jeg aldri satt mine føtter der igjen.. Noe så PINLIG.. det endret ikke mitt syn på trening kan du si.
Jeg har forsøkt sirkeltrening, og det var jevt i 3 mnd men så ble det kjedelig.. og jeg sluttet å gå dit.
Dessuten liker jeg ikke steder der alle kan SE meg hele tiden.. På innersvingen-senter står man i ring å trener, og alle ser deg hele tiden.
Får helt angst av det opplegget der.
Jogge kan jeg glemme pga knærne mine, jeg veier såpass at det høyre kneet gir nesten etter hver gang jeg går trapper.. så jogging kan jeg glemme inntil videre.
Som sagt før, så elsker jeg danse.. Men jeg tør ikke!! Jeg klarer ikke begynne på sånne ting selv, og blir bare flau over meg selv fordi jeg ikke passer inn.
Jeg er glad i å svømme, men da må jeg vise meg i badedrakt..
Det er noe med ALT..
Jeg syntes derfor ALT er bedritent...
Håper jeg skal klare gå ned noen kg, få litt bedre tro på meg selv og da klare å sette i gang å trene uten å føle at jeg bare driter meg ut..
Fortjener det, ja.. jeg gjør vel det.. Jeg må bare få snudd tankegangen, og jeg aner ikke hvordan.
Sannsynligvis burde jeg hatt 40 timer hos en psykolog først
|