|
Sv: Døde av for mye vann ...
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Seriøst Danish. Oppmuntrende omtale av dop er ikke noe vi ønsker her, med mindre det er omtalt i en totalt åpenbår spøkefull tone, og den har du i tilfelle ikke på stell. Dette er ikke rett plass for det, ok?
Jeg tror de fleste som kjører ketogent selv vil kjenne hvor vannbehovet ligger, og at det som regel ligger høyt. Ketose gjør at kroppen genererer en del varme. Ketose er vanndrivende, og jeg personlig må drikke minimum et par liter med mindre jeg ønsker å føle meg helt tørr fra munnen og langt inn i sluket.
Dere er hysteriske. Jeg oppfordrer ikke til bruk av X. Jeg vurderer det objektivt. slik som den britiske staten.
Mer om lavkarbo og vanndrivende. En vanndrivende effekt kan ikke benektes. Jeg lurer likevel på om ketonene i seg selv kan ha noen effekt, eller om det er hormoner som kortisol inn i bildet.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
|