Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-04, 21:38   #25
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

I grunnen ikke... mye bedre enn 4 liter cola iallefall...

må jeg få lov å si at personen var temmelig gul i huden og skulle vært hvit ikke kineser,så det passer jo egentlig bra for oss på Atkins som ikke bør spise så mye gulerøtter.
Og da lurer jeg,min mor er vegetarianer og har spist hauger og lass av gulerøtter i alle år,nå er hun snart 80 org er frisk som en fisk borrtsett fra at hun ser dårlig.Hun har forandringer i den gule flekken(dvs at en får en punkt foran seg som er grått, Ingen blir blinde av dette,men det er en arvelig sak som er mest vanlig blandt kvinner. Får litt noja av det nå i og med at jeg er i ferd med å endre syn selv, har kommet i den alderen at jeg må kjøpe billigbriller for å lese:-(
Angående det med gulerøtter og synet???
Det hjelper tydeligvis ikke på aldersproblemer