Tråd: Fedonpizzaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-05, 21:55   #16
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Torkil

:

Hei
Pizza frister ? Er det ikke noen som har prøvd oppskriften på helt lovlig pizza på side 122- 123 i Slank med ketolysekuren? 10 gram karbohydrat i en pizza som holder til minst 4 måltider ( en langpanne)? Jeg og min sønn på 15 er ville med den, faktisk det beste jeg kan bruke soyaprotein til.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Jo da jeg har prøvd den,og ok den er spiselig,men bunnen må være tynn,jeg har prøvd alle slags pizzaer,laget oppskrifter selv(brukte gluten da,men det er jo litt risikabelt dersom en er ømfintelig,har lagd med blanding av forskjellige proteiner,soyamel mm.
Men uansett er det liksom noe som mangler. Og jeg foretrekker faktisk å ha litt gjær i og,for lukta og smakens skyld Så kanskje jeg skal prøve å lage den pizzaen med gjær neste gang