|
Sv: Fett i dagen
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Litt av problemet er vel at man er relativt tidlig i forkningen enda, og ikke vet helt HVA som skjer, man bare konstaterer at det skjer Og det er alltid slik, særlig i internettalderen, at man finner bøttevis av forskning for og i mot en ting. Og ofte må en teori motprøves i årevis før den blir en sannhet, se på det med at jorda er rund f.eks 
Jeg har ikke boka foran meg nå, og det er lenge siden jeg har lest den, men jeg husker at den ga meg mange svar på de tingene som "buttet i mot" for meg Har du et bibliotek i nærheten så sjekk om de har den, tror du må lese litt mer enn kun sitater for å få helheten.
Ok. Jeg skal se om jeg ikke finner den. Jeg synes det er utrolig interessant, og jeg ser jo av alle innleggene her inne at det i hvert fall er noe som skjer. Og jeg vil oppfordre alle til å forsøke det som dere gjør siden det i hvert fall ikke synes som om noen går opp på Ketolysekuren. Gir egentlig blaffen i hva tradisjonelle ernæringseksperter måtte mene. De har jo lurt oss trill rundt med vranglære i årevis 
|