Opprinnelig lagt inn av momsi, her. Hei Jeg har da mange kilo som skal av.. Faktisk over 50! Helt utrolig merkelig å skrive det ned... Har slitt med spiseforstyrrelser i flere år, overspising. Men får nå fantastisk hjelp av fastlegen min og en psykolog med videreutdanning i spiseforstyrrelser. Jeg har kutta ut alle karbohydratene, og det er nesten så jeg fråtser i bacon for tiden! Utrolig deilig å slanke seg/legge om livsstilen og være god og mett. Foreløpig er jeg blid og fornøyd med denne "kuren", men det kommer vel noen dager da jeg ikke ser så positivt på dette. Så håper dere kan hjelpe meg gjennom alle kiloene
Opprinnelig lagt inn av momsi, her.
Hei Jeg har da mange kilo som skal av.. Faktisk over 50! Helt utrolig merkelig å skrive det ned... Har slitt med spiseforstyrrelser i flere år, overspising. Men får nå fantastisk hjelp av fastlegen min og en psykolog med videreutdanning i spiseforstyrrelser. Jeg har kutta ut alle karbohydratene, og det er nesten så jeg fråtser i bacon for tiden! Utrolig deilig å slanke seg/legge om livsstilen og være god og mett. Foreløpig er jeg blid og fornøyd med denne "kuren", men det kommer vel noen dager da jeg ikke ser så positivt på dette. Så håper dere kan hjelpe meg gjennom alle kiloene
Så utrolig bra du får hjelp , er ikke alle som får det Har slitt så utrolig selv. men har endelig kommet meg igjennom det!! så dette klarer du! her får du motivasjon og støtte så mye du orker Håper å få se mer av deg her og velkommen