|
Sv: Partystoppere
Jeg syns også dette med partystoppere er vanskelig. Jeg har stått veldig stille de siste par ukene, og aner ikke hvor jeg skal begynne å kutte hen. Prøver å analysere hva jeg spiser nå som jeg ikke spiste før... Men jeg syns vel heller at det er slik at jeg er blitt flinkere til å kutte i typiske partystoppere som f.eks søtningsmiddel. Det eneste jeg kan tenke meg er bringebær og nøtter. Spiste dette tidligere også, men jeg har nok kanskje økt mengden av disse noe... Ellers tenker jeg at det er katastrofe dersom jeg må kutte melkeprodukter. Fløte... ok. Kan klare meg uten. Men rømme.... Og OST...!?!
Dessuten tenker jeg at det er ganske tidkrevende å finne ut av hva som virkelig er partystoppere. Jeg mener... man bør kanskje prøve å la vær å spise en enkelt matvare i en periode for deretter å prøve å spise den igjen, før man virkelig kan vite at det faktisk er en partystopper. Ellers kan det jo hende at vektstillstand bare er en tilfeldighet. Kanskje hadde man litt ekstra vann i kroppen (hormonelle svingninger) samtidig som at man spiste litt ekstra av en typisk partystopper. Eller kanskje kroppen bare bestemte seg for at det var på tide med et lite platå akkurat den uka man var litt generøs med mandlene....? Ikke så greit å vite nei...