Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 22:48   #9
Bacon
Medlem

Bacon sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bacon er ny på veien

Sv: Forstyrrelser i menstruasjonssyklusen?

Opprinnelig lagt inn av karbokristina, her.

Jeg har og hatt tull med menstrasjonssyklusen, har hatt mensen nå sammenhengende i to uker, og jeg pleier ALDRI og gå over 6 dager, kan nesten stille klokka etter når menstrasjon min starter og stopper. Så jeg synes det er litt rart å ha mensen nå i to uker! Og når skal det stoppe?! og er det sunt å blø så lenge? Lurer på om jeg skulle tatt litt hjerntabletter, for merker at jeg er litt slappere enn vanlig.. hmmm.... får håpe noen her har gode erfaringer på dette...

Ja, du bør definitivt ta jerntilskudd om du har blødd så lenge. Jeg tar jerntilskudd når jeg har vanlig menstruasjon også jeg. 2 uker sånn helt ut av normalen synes jeg er veldig rart og jeg hadde nok tatt kontakt med legen min for en grundigere forklaring på hva det er som skjer. Mulig jeg er hysterisk, men jeg har aldri blødd i to uker sammenhengende.

Opprinnelig lagt inn av Pombagirl, her.

Tusen takk for gode svar
Hadde nok eggløsning ( iallefall etter syklusen) før jeg startet på kuren, ja.. Testet i stad og den var svakt positiv, så er sannsynligvis gravid, ja... SKal ta en til i morgen for å være heelt sikker (litt vanskelig å tro på nå som vi har prøvd i to år..)

En svak positiv er positiv! Som på ketostix så er utslag utslag. Disse testene er ganske bombesikre, en ytterst sjelden gang gir de en falsk negativ, men positiv er positiv! Gratulerer!
Lindberg er vel veien å gå når man har parasitter i kroppen ja.

Bacon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Baconinfisert Svar med sitat