Ja, det er disse ketostixene, eller lipolysestix, som sagt Men apotekene her hadde aldri hørt om noen av delene, men kan hende de går under andre navn også?
Tar vitaminer ja. Det jeg mener med nummen i kroppen, tja, hva skal man si, er jo ikke lett å forklare noe slikt, men føler meg ofte slik når jeg feks holder på å få influensa, en slags prikkende følelse i kroppen. Nå kan jo dette være tilfeldig da, men får det også ellers når jeg ikke har spist på en stund, eller er veldig trøtt. Så tenkte det kunne ha noe i forbindelse med at jeg spiser lite, dvs lite karbo i forhold til før.
Denne smaken i munnen vet jeg ikke heller helt hva man skal sammenligne med. Men er det normalt at dette skjer etter kun 2 dager? Virker nå litt lite, men så er jeg jo grønn også 
Ja, også føler jeg meg litt småkvalm også,men det er vel kanskje normalt når man spiser mindre enn vanlig.
En ting til, er det noen som har noe spesifikke anbefalinger til kosttilskudd / vitaminer man bør ta? tenker på merke, antall for dagen osv, er jo en milliard ulike produkter der ute
|