Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 12:54   #57
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Har aldri lært kroppen min å være uten vann eller mat over tid... det er vel ikke normalt??

men hva er normalt egentlig? Det som er normalt for deg er kansje unormalt for andre? For min kropp er det normalt å trenge 3-4 l vann hver dag, mens for broren min som drikker veldig lite vann er det normalt med maks 1/2 l væske hver dag. Hvis han skulle begynt på samme kosthold som meg ville sannsynligvis kroppen hans protestert, fordi den hadde ikke nok smøring i systemet til å få det gjennom.
Men selvfølgelig er det et valg, man kan la være å drikke anbefalt mengde, og la kroppen jobbe hardere, eller man kan drikke et par liter og sørge for at avfalsstoffer ol skilles ut, samtidig som korppen får nok til de jobbene den skal utføre.
Forøvrig sier du at du ikke har utsatt kroppen din for ekstrweme situassjoner; slankekur er ekstrem situasjon, samme hvilken filosofi man velger.