|
Ny på dette greiene her, har noen spørsmål :)
Halloen alle sammen!
Er ny på dette med lavkarbo, kjøpte meg atkins boka på meny, den var jo så billig 
Men har nå lest meg litt til denne første 2 ukers dietten, og har nå bare drevet med den i 2 dager. Men det jeg lurer på da, er litt forskjellig, Beklager om det kommer flere spørsmål i en tråd, er en del forum som ikke liker det har jeg merka, men likevel.. 
1. Hvor får man tak i disse lipolyse stix'ene? har spurt på 2 apotek, 2 helsekost butikker, og 1 medisinsk utstyr butikk, ingen hadde hørt om stix'ene utenom ene apoteket, og de hadde ikke klart å få tak i noe slikt, de ante ikke hvem som leverte dem. Er det noe som går under noe annet navn? slik at man har spurt etter feil ting på apoteket?
2. Går rundt med en guffen smak i munnen, og føler meg små "nummen" over hele kroppen. Er dette normalt? Har jeg fått i meg for lite karbo? for mye? Og er denne smaken denne dårlige "ånden" som jeg har sett skriverier om? Eller er det noe annet?
3. Finner det litt vanskelig å holde dette 20g målet. Dvs er ikke så vanskelig, men er vanskelig å finne noe som kan kombineres. Er liksom ikke så godt med noe kjøtt eller fisk uten noe inntil. Hadde fisk med grønnsaker og litt rømme idag, men det var liksom ikke det helt store, Og var sulten igjen etter 2 timer. Er det noe anbefalinger hva man kan spise inntil middag feks?
Sikkert håpløse spørsmål dette, men hadde nå vært kjekt om noen kunne ta seg tid å svare litt 
Mvh
Al Bester
|