Jeg synes artikkelen er svært bra skrevet. Artikkelforfatteren forklarer på en bra måte alle de positive effektene av essensielle fettsyrer, om ubalanse mellom omega-3 og omega-6 som er kjempeviktig for eikosanoidene osv. MEN DETTE ER GENERELLE EFFEKTER, IKKE SPESIELT FOR DETTE PRODUKTET! Det er en viktig forskjell der. Jeg blir ikke så overbevist om at dette produktet tilfører meg noe som jeg ikke får vha omega-3 kapsler (som også er laget av fiskeolje og ikke fiskelever) og GLA-kapsler. Doseringen er også den som jeg per i dag tar. Men jeg vil ikke si at det er noe FEIL med dette produktet - på ingen måte. Så da blir det vel et spørsmål om pris og følelser, som med mye annet på helsekostbransjen.
PS: Jeg er ikke enig i å ta CLA i tilskuddsform (pga isomerene) som jeg har skrevet om tidligere i andre tråder. Men det får bli opp til den enkelte.
Det siste avsnittet forstår jeg ikke helt: "En siste detalj er å unngå inntak av EFAomega like før eller like etter trening. Dette er fordi essensielle fettsyrer veldig lett kan brukes som energi, og som sagt tidligere må de inn i fettvevet for å den beste effekten." Mulig det er noe i det, men jeg skjønner ikke hva som menes. Jeg ville kanskje si at det var pga oksidering at man ikke burde ta rett før trening, men. Kokosfett er genialt i så måte.
Dette produktet erstatter ikke Udo's choice, da det er to forskjellige ting.