Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 00:22   #14
Lil@
Medlem

Lil@ sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 43
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Jeg kan ikke få signert nok!!!

Jeg har og fått behandling med TFT, for en rekke ting faktisk...

Først ble jeg behandlet for min angst for autoritære mennesker og deres "ting" (mennesker med profesjon rett og slett.. leger, politi inkl politibiler, brannmenn inkl brannbiler) mennesker som i mine øyne var mer "verdt" enn meg.
Dette ble jeg utfordret av psyk.vernepleiern jeg gikk til å gjøre.. hun ville ha meg med som en form for forsøkskanin for en av disse som har drevet med TFT lengst (trine ett eller annet) som skulle holde ett foredrag for psykologer, leger o.l ved DPS like i nærheten her.
Jeg tok utfordringen, og ble behandlet med TFT forann 18 slike mennesker... Jeg gikk fra å være en 10+++++ på skalaen til å klare se utover menneske"havet" av autoritære mennesker og smile uten å rødme.
Herlig følelse.. etter det har jeg ingen problemer med det, ingen problemer med å snakke høyt i en svær sal med masse mennesker, ingen problem med å forholde meg til mennesker med høyere "rang" enn meg osv.

Siste behandlingen jeg fikk..var faktisk mot sjalusi
Jeg har slitt LENGE med sjalusi på andre kvinner, opp i mot min samboer.. dette har rett og slett torturert meg.. og det har torturert han.
Jeg fikk TFT EN gang mot dette, og har nå ett helt normalt og avslappet forhold til sjalusi.. og det skal litt til å vippe meg av pinnen.
Men, jeg kjenner enda sjalusi i den grad det er normalt.. reagerer på ting en hver ville reagert på osv.
Veldig deilig og jeg tror helt ærlig det har reddet samlivet mitt
Her i kommunene er TFT gratis!!! Og det er jeg jaggu glad for