Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 22:40   #27
arga
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2009
arga er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor så mye fett?

Hva med mengde mat? Hvor mye er det å anbefale at man får i seg i løpet av en dag? Jeg er også helt fersk på dette, men følger ingen spesiell kur, men har bestemt meg for å spise mat uten karbohydrater/max 60 g karbohydrater om dagen. Jeg har også prøvd flere av oppskriftene her, og det er mye godt! Men hvor mye skal/kan man spise? Når det står "en pakke kjøttdeig". Til en person, hvor mange måltider gir en pakke 400 g kjøttdeig? Og hvor mye mat bør man spise i løpet av en dag? Jeg er dårlig til å spise og har til nå blitt bråsulten og overspist. Det jeg merker nå, er at jeg holder meg mett lenge, så lenge at jeg helt glemmer å spise lunsj feks. I dag har jeg spist 2 speilegg med bacon, dro på bikkjetrening og glemte mat, så jeg kjøpte en pakke med fiskekaker med hvitløk og purre og spiste 3 slik og har spist en omelett av 2 egg, litt fløte og litt ost i kveld. I går ble det egg og bacon, tilsammen 3 knekkebrød med rekesalat og gaudaost og et kyllingbryst a la en oppskrift her inne. Blir det for lite? Jeg sliter med å spise om jeg ikke er sulten...

arga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat