Opprinnelig lagt inn av Muskat
For at cellulittene skal slutte å være et problem på sunne, sterke og kvinnelige kropper må vi akseptere dem som et tegn på at vi er kvinner, og ikke ønske å være menn.
Det er ei uke siden 8 mars. Nyt cellulittene og nyt en funksjonell kropp!
Muskat - med cellulitter, strekkmerker og to kjempesunne barn
Jeg er helt enig med deg, jeg. Det er viktig at vi aksepterer at kvinnekroppen er annerledes enn mannens. Og at det er mye hormoner som gjør at vår kropp blir som den blir.
Det betyr imidlertid ikke at hvis det er noe vi kan gjøre for å bedre det vi ikke liker, på en enkel måte, så er det greit. Jeg trives ikke med mine cellulitter jeg.....og kan godt tenke meg å bli kvitt dem, og nå ser det faktisk ut som Lavkarbokosthold kan gjøre litt. Ekstragevinst
På samme måte som jeg fjerner døde hudceller med tørbørsting, så børster jeg også gjerne litt på cellulittene om det hjelper....
Jeg har sikkert noen hormonkiloer på hoftene også, som jeg kan tenke meg å bli kvitt, da sitter tøyet penere, selv om Rubens kvinner var både runde, sensuelle og vakre. I dag, vet jeg at disse kiloene og cellulittene på meg kanskje har med min helsetilstand å gjøre.... og trivselstilstand... så får jeg det bort så gjerne men ikke for enhver pris.
Min kropp er også merket av barnefødsler. Det betyr ikke at jeg ikke vil gjøre det beste ut av den for det.
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|