Tråd: Proteinpulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-04, 11:01   #9
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Eneste proteinpulvret jeg har smakt som ikke inneholder aspertam er Natures owns, trippel protein. det er ikke veldig godt på smak, men jeg har smakt verre, mye verre( eggeprotein). Det er et veldig bra proteinpulver som er basert på Myse, soya og erter protein. Desverre er dette pulvret svært dyrt ca. 300 kr for 660 gram.

Vi er visst enige om mye vi, Begod! Jeg har ikke smakt dette proteinpulveret selv (litt vanskelig tilgjengelig i.o.m. nettverkssalg), men næringsmessig så er det nok et av de beste i Norge.
Min absolutte favoritt (= det eneste jeg klarer å få i meg), er Proteinfabrikkens "Protein Delite" - et gourmet-pulver. Aberet her er aspartam, men jeg velger faktisk å driiiite i det, da det smaker akkurat som milkshake. Skogsbær med vanilje er TOPP. Kan bestilles på www.proteinfabrikken.no