Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 17:26   #7
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Body wrap/Contour wrap

Jo.. det kan jo være en motivasjonsfaktor, det er klart - men det er utrolig dyrt? Det hun dama som ga meg behandlingen sa, var at stort sett så anbefalte hun behandlingen til de som hadde gått ned mye i vekt - fordi det fungerer som en utrensning av resterende avfallsstoffer i kroppen (noe som visstnok samler seg litt opp, om man slanker seg?).. og at hun mente at alle som hadde gått ned mye i vekt, måtte spandere på seg sånn wrap etterpå

Hva resultatene angår, så målte jeg meg ikke noe i etterkant, sånn for å følge opp hvor lenge resultatene varte.. så er ikke helt godt å si hvor lang effekt det hadde sånn på sikt - men jeg tipper det varte i noen uker. Jeg er nok av sterk tro på det med å bruke dette på slutten av en slankekur, fordi det er ganske mange "greier" du skal holde deg unna i etterkant av behandlingen for best mulig resultat, og for meg ble det vanskelig (da gikk jeg på ketolyse).. gleeeeeeder meg til jeg er ferdigslanka, da skal jeg inn til pers igjen!