Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 14:36   #157
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Gledegruer meg...uke 3 på RYP

Vel vel, så var uke 3 kommet - den alle sier er den aller verste uka på RYP. Og så skal jeg teste ut podrunner for første gang i dag. Kan bli slitsomt...

Jeg har bestemt meg for å klare å gjennomføre podrunner uansett hvor ræva musikken enn måtte være. Jeg har et mål - å se hvor store resultater dette kan gi meg frem til påskenferien starter uke 15. I RYP-heftet er det bilder av personer som har verre utgangspunkt enn jeg har, som har fått vanvittige resultater. Nå er det jo selvfølgelig svært individuelt hva man kan oppnå, men det skal ikke stå på innsatsen min iallefall!

Jeg skal bort på kurs uke 11 og 13, så der blir det en utfordring, men hotellet jeg skal bo på har da litt fasiliteter, dessuten har arbeidsgiveren min et bra treningsstudio i sine lokaler i den aktuelle byen, så satser på å få benyttet dem. Mulig én RYP-trening ryker ene uken, men kan da løpe ute den dagen...

Middagstips (vi hadde denne i helga, nydelig):
Kyllingsuppe

Dette trenger du til 5 personer :

4 kyllingfilèter
1 løk
2 røde paprika
1 purre

1 liter hønsebuljong (2 stk. buljongterninger)
2-4 ts karripulver
1-2 ts garamasala
1ts chili
Creme Fraische
Salt + pepper (vi droppet dette, var ikke behov syntes vi)

Slik gjør du: Fres kylling og grønnsakene.Lag hønsebuljong og legg oppi kylling, grønnsaker.Kokes i 20 min.Bland inn tilslutt 1 boks Creme Fraische.

Vet ikke hvordan karboene ser ut på dette, men godt var det iallefall. Mulig jeg gikk på en smell på karbene, men har ikke merket noe til det isåfall. Takk til vedkommende som har lagt ut oppskrift på denne - var ikke vårt eget verk!

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat