|
Sv: 10 kg eller mindre?
Her er det jammen meg lite liv om dagen! Er ofte innom, men det skjer så lite nytt - i alle fall på min egen front. Uansett om jeg er streng og holder meg 100% til lavkarbo, eller om jeg propper i meg sukkerfritt godteri og bacongull ELLER til og med skeier ut med noe ulovlig, så har kroppen min funnet ut at den vil være omtrent der den er nå - og her har den vært i snart 7 mnd, så det bør jeg vel være fornøyd med! Men kjenner at det er litt "farlig" akkurat nå. Har begynt å slappe av litt for ofte - og det merker jeg ved at jeg oftere har et søtsug og er fysen. Denne følelsen kjenner jeg så altfor godt fra "gamledager" og vil helst være foruten. Jeg er ikke så flink lenger til å lage meg gode salater og får nok ikke i meg så mye av disse vikige grønnsakene lenger... Har rett og slett begynt å slurve -ikke med vilje selvsagt, men det blir bare sånn i en hektisk hverdag... Dessverre. men så er det vektaspektet da.... vil jo ikke få tilbake alle de dårlige vanene, og vil jo holde vekta!" Dessuten er det jo meningen at dette skal være en varig kostholdsaomlegging, så jeg får bare ta meg selv i nakken og stå på. Hvordan går det med dere andre her inne?
|