Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-09, 18:51   #3
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på Skaldeman, forslag til supplement

På Skaldeman og andre lavkarbokosthold er det mest effektivt hvis man venter med slurvinga til ETTER man har gått ned

Akne pleier å bli bedre med denne kosten. For noen blir plagene forverret en liten stund etter lavkarbo-start. Noen merker at det blir verre etter starten, men at det forsvinner helt etter noen uker. Selv var jeg plaget av halsbrann før jeg begynte på lavkarbo-kost, og hadde konstant og intens halsbrann i to måneder etter kost-endringene. Men så var det som om noen skrudde av en bryter også da etter sånn ca. to måneder.

Når det gjelder supplement - går jeg utifra at du kanskje mener noe ved siden av maten...? Mange her sverger til blomkål og brokkoli. Det er kjempegodt og veldig lett å lage noe ut av disse grønnsakene. Blomkålmos, blomkålsalat (istedet for potetsalat), smørkokt, smørstekt, gratinert, fløtegratinert ...osv.. Selv har jeg oppdaget hvor kjekt det er med kål. Kålen kan kokes som den er, man kan lage surkål, kålstuing, kålruletter, kålsalat, legge det i ildfast form sammen med koteletter, lage fårikål osv. Mulighetene er uendelige, og kål er jo godt - og har veldlig lite karber.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat