Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-09, 18:11   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hunder og kosthold

Opprinnelig lagt inn av energibunten, her.

Min hund døde av kreft i magen. Er det rart ? Tørrfor hele livet, hudallergier, etc.

Dør ikke de fleste kjæledyr av kreft nå for tiden?

Jeg synes det er helt hårreisende hva slags mat de selger til kjæledyra våre. Jeg pleier å kjøpe en type boksemat hos dyrlegen til katten min som inneholder mye protein og fett. Katta får veeeeldig lite av dette, men da er han fornøyd også. Får han posemat fra Rema, går han og maser på mer mat hele da'n og han kan fint spise to-tre poser om dagen (ved siden av tørrforet selvfølgelig).

Hver bidige gang jeg kjøper den boksen hos dyrlegen, får jeg spørsmål om han er syk. Det er en sånn type fôr de gir kattene for at de skal komme seg raskt etter sykdom eller operasjon. Da spør jeg om det er medisin i maten, og da svarer de nei, og jeg får kjøpe maten likevel. Katta mi er overvektig, men det burde jeg nok ikke si til dem, for da ville de nok prakke på meg diett-for istedet. Det blir han ihvertfall ikke mett av. Det er omtrent bare mais og ris i det tørrforet.

Det ble mye - og det skulle kanskje vært i katte-tråden istedetfor....

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat