Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-09, 01:44   #36
mocci
Medlem

mocci sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
mocci er ny på veien

Sv: Januar 09 - ny start!

Hei jeg hiver meg gjerne med her, startet først på ketolyse i aug, og gikk på den til midten av desember også tok jeg juleferie. Men et par dager ut i romjulen begynte jeg å glede meg til å komme tilbake på ketolyse og føle at kroppen har det mye bedre. Men lovet familien min å ta fri i julen å kunne "kose" meg og spise det samme som de hele julen.

5 januar satte jeg i gang igjen, og har vel tatt av 2-3 kg til nå, gikk raskt tilbake i ketose, med utslag på sticken, og selv om jeg hadde treig nedgang i høst, trøster jeg meg med at 10 kg av, er bedre enn 10 kg fortsatt på kroppen.

Ble noen kg i julen som kom på, som jeg nå drivver å jobber med å blir kvitt. Er snart ferdig med det jeg la på meg i julen, og gleder meg til å fortsette med stickeren min under igjen.

Jeg var ikke flink med å drikke nok vann å få til å trene nok i høst, og de to tingene gjør at jeg fort får en stopper, nå har jeg fått tak i wii fit, og trenger på den nesten hver dag. ohhh yea,., hehe.

Om vi står sammen å oppmuntrer hverandre her inne, vi som har en del kg å ta av, så trur jeg vi kommer til å klare dette så bra. Er så glad for dette forumet og alle tips og råd som man kan finne her .

mocci er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat