Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-09, 23:05   #13
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Hjelp! Erstatninger for "rask" mat når du er litt sulten, som et eple, en gulerot

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

Planen min er å starte med pulverkur til jeg er i ketose, og regner med at det tar max en uke. Så går jeg over på ketolysemat. Har tenkt å kjøpe boken, og følge den.

Det jeg gjordet var at jeg begynte med pulver kur. Etter noen dager så spiste jeg to måltider hver dag (med mat som gjordet at jeg ikke gikk ut av ketose.) Samtidig så tok jeg 3 poser med pulver for å få i meg nærings stoffene. Det gikk mye i laks og kylling i måltidene. Det gikk veldig bra. Nå var ikke jeg heldig med kursholderen men jeg tror at får du en flink en så er dette et flott kurs som kan bety varig nedgang. Det at du har lest her inne nå på forhånd tror jeg er en stor fordel og du kommer til å få brukt for mye av det. Netopp fordi det handler endel om å legge om på gamle vaner.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat