Opprinnelig lagt inn av brud2010, her. Så koselig med så mange hyggelige svar! Dette må være verdens hyggeligste forum med så mange koselige brukere Veldig fint å være en inspirasjon for andre! Som sagt så er min nøkkel til denne vektnedgangen min å følge kuren strengt. Aldri en utskeielse, bare hold ut!
Opprinnelig lagt inn av brud2010, her.
Så koselig med så mange hyggelige svar! Dette må være verdens hyggeligste forum med så mange koselige brukere Veldig fint å være en inspirasjon for andre! Som sagt så er min nøkkel til denne vektnedgangen min å følge kuren strengt. Aldri en utskeielse, bare hold ut!
Gratuleree, brud2010! Er helt enig med deg, nøkkelen er å følge kuren - og ikke eksprimenter med alt mulig Men, til dere andre - husk at dette er et resultat utenom snittet. Jeg startet samtidlig - altså septemeber 08, har også fulgt kuren uten unntak og har tatt av ca. 7-8 kilo. Vi to representerer sikkert hver vår ytterlighet - snittet vil være et sted i mellom. Så derfor - ikke mist motet om dere ikke oppnår de samme resultatene på så kort tid! Jeg er helt overbvist om at jeg (og alle andre) skal klare å ta av like mye - jeg (og kanskje noen av dere andre) trenger bare litt lengre tid. Og igjen, masse lykke til videre brud2010 - gratulerer med ditt kjmepresultat og takk for den motivasjonen du gir videre til oss andre