Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-09, 12:14   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål bare

Takk for link, Kitt Men jeg merker jo selv at kaffe har en effekt på kroppen som gjør at jeg må tisse fortere og oftere enn av vann Hmmm ... Det er jo så mye omstridende forskning.
Men jeg holder uansett en knapp på at man bør i hovedsak drikke rent vann i en viss mengde om dagen, de fleste som øker vanninntaket sitt fra et minimum når de er i ketose merker en forbedring, og det er jo meninga at man skal drikke så mye man føler man trenger, det er ikke alltid man kjenne behovet godt nok før man setter i gang med drikkinga, det vet jeg selv
Og når det kommt til lettbrus, så tror jeg de fleste av oss er enige om at man bør være forsiktig med inntaket. Aspartame har vært påstått å ha veldig uheldige helseeffekter, samt at kunstig søtning trigger søtsuget.

Håper dette ikke ble for overveldende med all info som kom pøsende, Adalaide
Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat