Tråd: Rykte!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-04, 18:13   #26
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

OK da - så har jeg gjort det! Gitt ryktepoeng altså. Selv om jeg sa jeg ikke skulle.....

En kvinnes privilegium å ombestemme seg!!!

Men det blir nok ingen vane - men det har vært to eller tre ganger hvor jeg bare har MÅTTET gjøre det.... Ny avhengighet på tur??????

fra Fedonisten

Jeg var heller ikke så begeistret i begynnelsen, men nå synes jeg det er en fin måte å fortelle at jeg setter pris på de bidragene som kommer her inne!
Også blir jeg så utrolig glad når noen viser at de sitter pris på mine innlegg eller gir meg en prikk for de synes jeg er flink ol!!
Noen ganger lurer en på om en når noen i det hele tatt med det en skriver... også kommer det en koselig komentar inne på kontrollpanelet...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat