|
Sv: Trening 3x i uka, ønsker max muskelvekst. 30-40min økter. Tips?
Nei jeg mente før - når jeg var overvektig.
Om du mente hvorvidt jeg nå har lagt om kostholdet fra ketolyse når jeg er nede på 80kg så er svaret nei.
Hadde en periode der jeg prøvde ut litt mer karbo, men la på meg noe av det + litt uskjeiing i jula. Men fulgte ikke noen stige, så hadde vel meg selv å takke. Ble verre i formen også. Gikk uke 2 over på ren ketolyse igjen, og er nede igjen nå.
Putter på litt mer protein that's all. Jeg fungerer så ufattelig bra på 15-20g karbo at jeg skal teste det kombinert med den treningen jeg gjør nå en stund, og se hvilke resultater det avstedkommer. Om jeg ikke får noen som helst slags fremgang (større muskler, større styrke) er det mulig jeg etterhvert forsøker å legge til litt mer karbo, kanskje spesielt rett etter trening for å se om jeg kan klare å bygge. Nå som jeg er så tynn som jeg ønsker å være, så kan jeg i større grad tillate meg å eksperimentere, vil ha kjørt 9 uker podrunnerprogram samt 2 runder RYP frem til påske, hvileuke i påsken og så skal jeg gjøre opp status deretter. Mulig jeg prøver å kjøre en knallhard 3-splitt etter påske, hvis ikke da RYP viser seg å gi meg så gode resultater at jeg fortsetter med det videre. Time will show. Nå er det av gårde på trening!