Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-09, 12:38   #322
raleksan
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 52
raleksan er på en erverdig vei

Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?

Åh, det er skikkelig demotiverende med pause, altså. Man blir så slapp og så treig. Og så har jeg hatt en helt syk tankegang i det siste - jeg visste nemlig at jeg skulle på igjen. Først skulle jeg på etter julebordet, så var det en fest i november, så kom jula og nyttår, men NÅÅÅÅÅÅÅ er jeg på igjen, og har vært det i snart to uker.

Den syke tankegangen var at "jeg skal jo snart på igjen, så da benytter jeg sjansen til å spise alt jeg ikke kan". Og siden ca september gikk jeg opp de 3 vanlige kg (vann+mat) + 8 til. BARE fordi jeg skulle unne meg alt som var ulovlig, siden jeg snart skulle på igjen.

Nå er det heldigvis litt bedre igjen, ned 6 kg på de to ukene etter at jeg begynte igjen, men jeg har jo fremdeles 5 kg igjen før jeg er nede der jeg var... Og det er surt å tenke på. Tenk om jeg bare hadde fortsatt i høst. Jaja, da er jeg ca et halvt år forsinket, men det får stå sin prøve.

Nå er jeg på igjen, og supermotivert. Og det går så lett, så lett. Jeg har nesten begynt å takle bacon igjen også - tror jeg fikk litt nok i sommer. Og så har jeg oppdaget de ristede mandlene til Polly - et suverent alternativ til peanøtter - bare 6,5 g kh pr 100 g. Knallgode!

Nå må jeg gå og oppdatere tickeren i signaturen min, sånn at jeg ikke lyver på meg 5 kg...

raleksan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat