Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-09, 00:04   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok mat/karber

Opprinnelig lagt inn av mizzzzy, her.

Jeg er veldig kresen i matveiene, men spiser salat med masse ost og skinke og agurk og brokkoli, og kylling og omeletter med ost og egg og fløte og skinke og av og til bacon. Gleder meg til helgen, da blir det lettere med egg og bacon mat og ordentlig tid til middager som jeg kan lage ordentlig.

Rekker aldri frokost (datter på 3 som krever en del om morgenen) så spiser lunch, midddag og kvelds.

Noen tips til lette mellommåltid som jeg bare kan kjøpe, og ikke trenger å lage noe av? for jeg kan vel ikke spise knaskegulerøtter? kanske kålrabi? det er jeg veldig glad i.

Ikke gulrøtter eller kålrabi.

Det jeg gjør en del av, er å lage store omeletter med diverse grønnsaker, skinke, bacon i. Dele opp i biter og fryse. Tiner fort og lettvindt når man har det travelt.
Ost og skinke, rulla sammen er også godt. Ferdiggrilla kyllinglår og vinger... Ribbe fra varmesdisk
Salat fra salatbar...
Eller lag store middagsporsjoner når du først lager middag, og ha til frokost eller mellom dagen etter

Det var det jeg kom på i farta

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat