|
Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!
Opprinnelig lagt inn av grm123, her.
Sjalu, på deg? Dere var jo "ett". Uff, kjipt det dær, men bra å høre du har kommet vidre. Mitt forhold varte ikke et år engang, men likevel stikker det så uendelig dypt. Har aldri vært en "player", men vet at jeg liksom har et bra utseende, er omgjengelig, kan mine ting og har massevis av venner / er meget sosial av meg. Og for aller første gang bare sa alt klaff med en jente, og da var det vel gjort. Jeg ble dumpa med grunnlag for at jeg var for kjederlig for henne, hun ville leve det ville livet. Greit nok, jeg er sikket veldig a4 på visse områder, men men!
Uansett, det virker virkelig som dette er plassen å få orden på sakene. Gleder meg til jeg er over den første perioden , og gleder meg til jeg er "inne i gamet" Derfra og ut burde det være kake. Jeg trener regelmessig når jeg føler for det, har lltid vært sportslig annlagt så den biten er ikke noe problem. I starten tror jeg at jeg skal fokusere på å komme inn i kostholdrutinene, så får treningen komme etter når jeg er klar for det, kansje jeg merker som andre at jeg går ned 2 kilo eller noe på 2 uker. Det gir jo vidre motivasjon 
det er virkelig den indre motivasjonen som teller!!
Helt seriøst, dette forumet er utrolig vanedannene og man blir superavhengig! folk er så voksne, har opplevd det samme, og har de samme problemene! og gud, for å ikke nevne kunnskapen!
mitt tips til deg, er å skrive masse poster, lese, bli kjent med alt.
og hver her vær dag. det hjalp meg virkelig til å tenke lavkarbo på alt.
fordi jeg diskuterer det hele dagen!
for meg er det motivasjon til de grader!
velkommen 

|