Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 19:16   #66
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Oooh, trionetta! Skumle, skumle greier! Fikk det i starten for å rette opp i blødningene, før jeg visste jeg hadde PCOS. De var definitivt ikke bra for min psyke. Har lest at i USA har kvinner blitt frikjent for drap fordi de gikk på trionetta

Er det SANT?? Det var nærmest litt beroligende å høre. Altså at mine egne observasjoner var riktige. Jeg gikk på trionetta i et års tid for en del år tilbake. Jeg ble et humørsykt monster. Husker at jeg tenkte at det måtte være litt som å være bipolar. Hadde voldsomme topper hvor jeg var hyper og i kongehumør, for deretter å stupe ned i noe som lignet på depresjon, da jeg kunne sitte å grine en hel ettermiddag for ingenting. Sluttet på trionetta, og ting gikk tilbake til "normalen". Slo meg til ro med at jeg er en person som aldri ALDRI kan bruke p-piller eller noe som ligner p-piller som prevensjon. Har ikke så mye som luktet på hormonelle prevensjonsmidler siden den gang.