Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 17:25   #65
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Jeg hadde tegn på tilbakevendene PCO da jeg var hos gynekologen for et halvt år siden, han mente det var en klar sammenheng mellom det og kostholdet mitt som fører til et stabilt insulinnivå (jeg er insulinresistent). Som du sikkert vet har PCO og PCOS innvirkning på evnen til å bli gravid.
Noe nærmere enn det kan jeg ikke forklare.

Altså, sånn rent logisk sett så skulle jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være "normalt" å ha voldsomme blødninger og smerter. For meg er ikke fysiske smerter i hverdagen noe som er normalt. Kan hende jeg har feil, men det høres virkelig ikke riktig ut for meg å skulle lide seg gjennom en tredjedel av det voksne livet.

Jeg begynte med cerazette for ca et år siden, og spist lavkarbo i snart tre år. Jeg hadde ingen overgangsproblemer, annet enn at jeg merket at jeg ble mindre hormonell, eller hva man skal kalle det.
Ellers var det ingen som helst endring i syklus eller blødning. Mange slipper blødninger på minipiller, jeg har dem fortsatt.

Håper du får noen svar som er litt mer faglige og objektive enn mine

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat