Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 12:05   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan gi meg et hint om jeg er på rett vei? Første uke med Lindberg

Du har vel boka?
Du kan med hell bytte ut wasaknekkebrødet med Ryvita som har langt lavere GI. Som det er nevnt her så skal du ikke behøve å telle kalorier, om du spiser i tråd med boka, så vil det regulere seg. Du skal alltid spise deg mett, og du kan unne deg mellomåltider i form av en neve nøtter, oliven eller tilsvarende. Om du spiser frukt bør du alltid spise det kort tid før et proteinrikt hovedmåltid for at blodsukkeret ikke skal øke for mye.
Om vektnedgang er ønskelig, så kan det være greit å spise mest a-måltider i starten og innføre b- og c-måltider etterhvert.
Du kan også spise belgefrukt, som er veldig matnyttig, som bønner, kikerter og linser. Velg de med lavest GI først.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat