Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 01:36   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

For det første bør du opp fra 10 til 15 karber. Da jeg var på ketolyse måtte jeg opp på 20-25 daglig for å få effekt.

Vann ja... 1,5 l er ikke så du ikke er vant til ådrikke det. Men har du prøvd med fruktbiter oppi? Selv har jeg drikki 2 liter "appelsinvann" i dag
Men fordelen med vann er at jo mer man drikker, jo mer vil kroppen ha. Så drikk minimum det du gjør nå, og prøv å øk litt og litt.
Forøvrig får jeg kun i meg noe særlig mengde vann når jeg har en imsdal-flaske jeg fyller opp og tar en slurk innimellom, når jeg er litt tørr i munnen, eller lignende. Siden jeg snakker mye i telefonen på jobb blir jeg jo ganske ofte tørr i munnen, men uansett drikker jeg en god del uten å merke det på den måten. Når jeg drikker fra glass blir det mye mindre, er vanskeligere og jeg syns det smaker annerledes