Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-09, 20:24   #46
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Smiline, her.

Noen som vet om det holder å ha overheng når man sitter, eller er det bare når man står? For å få dekket det av offentlig mener jeg. Og er det anbefalt å ikke få flere barn etter en slik operasjon? Noen av dere som vet?
Jeg har aldri vært flau over kroppen min sånn ellers, er naturist, men på soverommet med kjæresten er det et stort hinder dette med magen...

Du må ha et godt heng når du står! Hvor mye, varierer fra sted til sted, tror jeg!

http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=375611

(Den nederste kunne vært meg, selv om jeg hadde mer heng)

For å få det dekket må du også helst ha store fysiske og helst også psykiske plager med overflødig hud.
Den huden som blir igjen etter operasjonen er ikke ødelagt og vil trekke seg sammen igjen etter et eventuelt svangerskap, selv om man anbefaler å vente til man er ferig med å få barn. Dette seff for beste mulig resultat!