Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 22:24   #6
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Resultater fra Body analysen

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Håper du fortalte han at du (vi?? ) har et betent forhold til sånne besserwisser som ikke følger med i tiden! Han og Drevon liksom...

Men, må man veie seg FOR en person? Kan man ikke gjøre det aleine? Plutselig ble det veldig skummelt kjenner jeg....

Mn gjør det med han tilstedet... Men med klær på. Tar bare av sokkene å står på metallplater, også holder man metalldingser i henda. dette sender "strøm" gjennom kroppen. Tar et par minutter

Og, NEI.... Jeg var ikke så tøff i trynet, selv om jeg gjerne skulle vært det. Er nok tøffere når jeg kommer tilbake om 2 mnd og er 8kg mindre og har 10kg kroppsfett DA kan han fortelle meg at Ketolyse er dumme greier, så skal han få høre det

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat