Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 21:45   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Resultater fra Body analysen

Jeg ble litt overrasket over et par ting, men det meste var forventet

MEN!! Før vi begynte å gå igjennom resultatene, kom vi så vidt inn på ordet "karbohydrater"..... Rakk ikke å si hvordan jeg spiser eller noe, før han sa "Ja, jeg ser at du spiser karbohydrater"

Hvordan kan du det når jeg ikke gjør det, sa jeg?

"Jo det gjør du, for du har 110% fyllmasse i musklene dine. Uten karbohydrater får du ikke noe glucose inn i musklene, og da ville de vært som uttørkede svamper"

Men så sier jeg helt seriøst, jeg SPISER IKKE KARBO, altså! Eller det vil si jeg spiser kanskje 15gr pr dag. Så la jeg frem kostholdet for han. Men han trodde ikke på meg!!!????

Så viste det seg at han hadde et "betent forhold" (som han selv kalte det) til både Fedon Lindberg og andre low-carb guruer. Da kan dere tenke dere hva han synes om KETOGEN KOST????

Men uansett her er noen av resultatene:

Høyde 169.5m

Vekt (med klær og på kvelden) 72.5kg (optimalt for min målgruppe er 52.2-70.6)

Intracelluær væske i liter 23.3 (optimalt for min målgruppe er 19.4-23.6)
Extracellulær væske i liter 14.5 (optimalt for min målgruppe er 11.9-14.5)
Proteiner i kilo 10.1 (optimalt for min målgruppe er 8.4-10.2)
Mineraler i kilo 3.55 (optimalt for min målgruppe er 2.90-3.54)
Kroppsfett i kilo 21.0 (optimalt for min målgruppe er 12.3-19.7)

BMI (noe jeg egentlig gir blaffen i, for det er bare tull) 25.4 SÅ JEG ER PÅ OVERVEKTIG-SIDEN AV SKALAEN... Men han sa faktisk at det ikke stemte. For jeg har 12,5% mer muskelmasse enn gjennomsnittet for min målgruppe og det tar ikke maskinen hensyn til.

Jeg har veldig lite muskler i rygg og mage. Det overrasket meg ikke, for jeg sliter med ryggen og alle øvelser på det området gjør veldig vondt. Han viste meg noen nye i dag med medisinball, som faktisk fungerte veldig bra.

Jeg har MYE muskler i armene og normalt i beina. Mer i høyre bein, men det viste jeg for jeg har en lengdeforskjell på 1,5cm, så høyre bein jobber mer enn venstre

Også til det siste VIKTIGE Jeg ligger UNDER gjennomsnittet på fettVALKER !!!!

Det var en del andre resultater også, men jeg skriver ikke inn ALT

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat