Tråd: Ketose
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-05, 18:30   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cecilia

Tror jeg spiser bra med begge deler, føler meg mye bedre nå. Var nok fordi jeg ikke spiste nok igår kveld, våknet jo ihel sulten i dag.. Og litt mye kaffe igår også. Men nå er det lunsjtid, tror det får bli en kjapp omelett..

Men takk skal du ha, det er så greit å føle at det er noen som passr på og tar litt vare på!

Det er vanlig å føle seg som "dagen derpå" når man begynner et lavkarbo kosthold. På engelsk har de det fine uttrykket "Induction flu" - Altså Induksjons influensa. Ganske beskrivende syns jeg. Alt fra to dager til ei uke er normalt.

Det er viktig som Skorpia også sier - du må spise nok av både det ene og det andre. OG drikke nok vann. Tror nok ikke det er så lurt med masse kaffe. Du bør enten gå over til koffeinfri eller begrense deg til en kopp eller to til dagen. Finnes mange som reagerer på koffeinen. Blodsukkeret blir ustabil go gir samme symptomer som karbe-avvenningen. Dvs. svimmelhet, hodepine, kvalme.

God bedring da !!