|
Ryp
Uke 2 igang. Over på 10-reps sett, og 2-3 sett. Merker på de siste repetisjonene på andre/tredje sett at det begynner å ta litt. Ifølge Runegutt kan jeg visstnok bare glede meg til neste uke...
Har lagt meg litt vel lavt på noen øvelser, f.eks så kunne jeg nok med fordel hatt vesentlig mye mer vekt på bicepscurl, tricepspress, nedtrekk og roing. Men men...bedre å ligge lavt med god kontroll, så får jeg se hvordan det blir etterhvert, ville ikke gå for hardt ut. Når jeg skal kjøre programmet ny runde om 6 uker kjenner jeg mer til det og kan forhåpentligvis kjøre endel tyngre.
Er utrolig deilig å ha et treningsregime å forholde seg til - jeg har på en måte en forpliktelse overfor meg selv til å komme meg på trening man-ons-fre slik at jeg får fulgt programmet. Tidligere har det ikke vært så nøye om jeg har droppet en treningsdag, siden jeg ikke hadde noe spesielt på programmet. Er også nytt å trene fullkroppsprogram hver gang, har brukt å trene hver muskel 1x i uka, men har jo ikke hatt noe særlig fremgang med dette så satser på at RYP virkelig gir kroppen min et tupp i ræva.
Oh...er stort sett like tynn igjen (ifølge klærne). Vekta bryr jeg meg ikke om, den er ikke viktig lengre.