Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 13:40   #19
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Jeg er ny og kaster meg på ketolysebølgen!

Opprinnelig lagt inn av mizzzzy, her.

...uten at de spør og graver og skal du virkelig spise det der og sånn

Det må være deilig å slippe de der kommentarene ja...

Glømmer ikke kommentarene fra mine kolleger da jeg startet
Jeg, lita dame på nesten 100 kilo, som spiste ribbe med bearnaisesaus til lunsj, liksom... Jadda. Fikk høre det ja. Ikke rart HUN er feit, osv. Nå, etter to år, når jeg veier 58 kilo...har det merkelig nok blitt stille gitt... Nå føler de at de må forsvare sponplateknekkebrødene sine uten smør hver dag...de insisterer på at de synes det er GODT, og sånn... De fleste av damene er en ti-femten kilo overvektige, så det var vel godt å være dem i den tida jeg var 100 kilo. Jeg tror, innerst inne, at de driver en sånn kontinuerlig "hvem er slankest"-konkurranse inni hodene sine, og at det forvirrer dem kraftig når "rangordningen" blir skjevfordelt...

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat