Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 13:35   #43
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Jeg betalte også min operasjon selv - 40 000.- og syns det var dyrt - inntil jeg begynte å tenke og satte det litt i perspektiv.
Det hele dreier seg om prioriteringer! De fleste syns det er dyrt å kjøpe bil, men gjør det allikevel. Og da er gjerne 200-300 000 en sum som brukes, helt ok å ta opp lån på og det til en bil som kommer til å vare et begrenset antall år!
Når det gjelder kroppen - som er en maskin som skal være med oss resten av livet - så er selvfølgelig ca. 50 000 mye penger - men du verden så vel anvendt penger! Og spør du meg en mye bedre investering.
Men det er jo slik med alle investeringer - en skal tåle det økonomisk - og for noen så betyr det at en kanskje må vente litt, til økonomien tillater det.

Jeg kjøpte meg derfor en bukplastikk - fordi jeg fortjener det (som reklamen sier) !

Du har helt rett. Folk tror jo jeg er sinnssyk som brukte 138.000,- kroner på en operasjon (vektoperasjonen), men for meg handlet det om å leve eller dø, og få et nytt liv. Hva er de pengene mot å bli født på ny? Min lille baby hadde ikke engang vært her om jeg ikke hadde blitt operert, jeg var for overvektig til å bli gravid. Nei, jeg hadde betalt det dobbelte om jeg måtte!

Men hadde jeg måttet betale bukplastikken selv, måtte jeg ha ventet i mange år til, for nå skal vi kjøpe hus og vi er ganske skrapa. Så jeg er veldig glad jeg får det dekket (sannsynligvis). For jeg orker ikke å gå rundt med denne magen i 3-4 år til, noe jeg sikkert måtte gjort om jeg hadde betalt selv. Grøss.