Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 11:21   #40
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk

Jeg betalte også min operasjon selv - 40 000.- og syns det var dyrt - inntil jeg begynte å tenke og satte det litt i perspektiv.
Det hele dreier seg om prioriteringer! De fleste syns det er dyrt å kjøpe bil, men gjør det allikevel. Og da er gjerne 200-300 000 en sum som brukes, helt ok å ta opp lån på og det til en bil som kommer til å vare et begrenset antall år!
Når det gjelder kroppen - som er en maskin som skal være med oss resten av livet - så er selvfølgelig ca. 50 000 mye penger - men du verden så vel anvendt penger! Og spør du meg en mye bedre investering.
Men det er jo slik med alle investeringer - en skal tåle det økonomisk - og for noen så betyr det at en kanskje må vente litt, til økonomien tillater det.

Jeg kjøpte meg derfor en bukplastikk - fordi jeg fortjener det (som reklamen sier) !

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat