|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Håp_80, her.
Ja jeg bruker skummelt melk, og når man gjør det, kommer man jo fort over disse 25 g med karbohydrater, som det står så mye om her inne på forumet, at man ikke skal overstige når man skal produsere ketonlegemer Er det slik at man produserer ketonlegemer ved å ligge rundt 30-35 g også? Jeg fikk beskjed av legen om at jeg kunne spise hvilke av produktene jeg ville til hvert måltid, utenom barene selvfølgelig og fase 3 produktene, men etter å ha lest her inne (ikke akkurat inne på eurodiett tråden) men inne på andre tråden der det står skrevet om ketonlegemer og om det å komme inn i ketolyse, så står det opp og ned om å holde seg innenfor 25 g i døgnet.... Nå er jeg forvirret her altså Typisk meg å henge meg sånn opp i ting altså, så ender det bare med total forvirrelse og jeg begynner å lure på om jeg egentlig gjør alt riktig.... Håper at noen av dere kan svare på dette.... Burde jeg for eksempel brukt noe annet en skummet melk? Hva gjør dere andre? 
Du kan være i ketose med opp mot 50 g kbh tror jeg,jeg er det jaffal! Og om du vil spare på kbh, bruk soyamelk i stedet for skummetmelt! (Den uten sukker)! Går knallbra det og mindre kbh
|