Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 00:15   #23
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!

Ååååå, dere er så snille greie og motiverende!!

Dagen i dag har gått mye bedre enn forventet. Jeg hadde BITTELITT sug etter barene og den sukkerfrie sjokoladen som jeg vet ligger på kjøkkenet, men jeg har klart å la være. Jeg har i tillegg klart å drikke litt over 2 liter vann i dag. Veldig fornøyd med det. Tidligere har jeg ikke drukket NOENTING... Kanskje 1dl...

Maten har vært litt ensformig, men dog riktig sånn ketolysemessig

Frokost: En neve issalat, 2 tykke skiver agurk, 1 ss Hellmans majones (som smaker helt grusomt, men er fri for karbo) 6 skiver stekt bacon.

Middag: 2x 90gr hamburgere, 4 skiver stekt bacon, en stor posjon brokkoli og litt mindre enn en halv rød paprika (stekt)

Kvelds: En neve issalat, litt agurkterninger, 2 stekte egg, 4 skiver stekt bacon.

Jeg har drukket 3-4 glass Pepsi max i dag. Det er ca 2 liter mindre enn vanlig... SÅ jeg synes jeg er flink

Hoppet over lunsj, fordi jeg spiste frokost veldig sent...

Har trent også. 60min på tredemølla på Elixia

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat