Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 16:35   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Men jeg er litt usikker på en ting her. I ketolyseboka under hva du skal spise hver dag, så står det meieriprodukter. Jeg hadde tenkt til å prøve å kutte det ut, fordi jeg vet det kan være en stopper for noen.

Men skal jeg spise det likevel? Kanskje det holder at jeg kutter ut alle de kunstige tingene jeg spiser og holder meg til ren mat? Litt usikker her....

Du ikke spise alt det står at du KAN spise. Du tilpasser dietten til hva du tåler.

Det viktigste å huske på er at du SKAL spise proteiner, grønnsaker og fett. Ellers velger du selv om du vil bruke meieriprodukter. Du erfarer at det ikke funker for deg så lar du være - så enkelt er det !

Så vidt jeg husker fra tidligere var ditt problem at du spiste for lite mat og for mye bar'er ... Bare du ikke faller i den fella igjen får det nok bra !